مجتمع اقامتی فراغتی پرستاران : لاله کلاردشت

کلارشت، بهشت زیبای ایران زمین

مجتمع اقامتی فراغتی پرستاران : لاله کلاردشت

کلارشت، بهشت زیبای ایران زمین

مجتمع اقامتی فراغتی پرستاران : لاله کلاردشت

مجتمع توریستی تفریحی لاله در سال 1386 به همت تعاونی مسکن علوم پزشکی سینا با مساحتی قریب به 4.5 هکتار در محله ای بسیار مصفا و و زیبا در کنار چشمه آب و رودخانه در شهر کلاردشت، والت، بعداز امامزده سه تن، جنب رودخانه، در جهت تامین نیازهای اعضای تعاونی با سرمایه گذاری گروه تجاری و سرمایه گذاری البرز تهیه گردیده و هیئت مدیره منتخب مفتخر است که طی سنوات گذشته با تلاش مستمر و موثر در جهت ارائه مدیریتی مناسب بر فعالیت های شهرک ، شناسنامه ای موجه برای این پروژه تهیه و آنرا در زمره یکی از مجموعه های اقامتی فراغتی شهرستان کلاردشت قرار دهد.

شماره حساب جهت واریز شارژ شهرک :
1- بانک ملت حساب 62696359 جمعیت اسلامی پرستاران : شماره کارت : 6104337767512294
2- بانک تجارت 5859837000078648 شرکت مالی و حسابرسی یکتا محاسب
شماره پیام رسان بله برای اعلام واریزی: 09381790549

تلفن : 66912560 021
فکس : 66905331 021

آدرس پستی : تهران صندوق پستی 167-14195

سوم تا پنجم اسفند ماه سال جاری مسئولین تعاونی مسکن پرستاران سینا از پروژه های شهرهای کلاردشت و فردیس کرج بازدید بعمل آورده و گزارش مصوری در خصوص روند پیشرفت امور تهیه و با مسئولین شهری مربوط مذاکره کردند.

در خصوص پروژه های کلاردشت ، آقای دکتر عزیزی بعنوان رئیس تعاونی عنوان کردند : در مذاکره با مسئولین شهرداری وضعیت پروژهای لاله و ماهان و چناران(1) در طرح جدید جامع شهری کلاردشت بررسی و شرایط اخذ مجوز ساخت تبیین گردید. لازم به ذکر است با توجه به گذر خیابان اصلی کمربندی شهر از ضلع شمالی پروژه چناران یک و دو که مراحل تسطیح خیابان اجرا و آماده سازی آسفالت در حال انجام است و امور مربوط به اداره برق نیز به اتمام رسیده و تیرهای برق نیز نصب و کابل کشی انجام شده است و نیز گذر از ابتدای ورودی شهرک لاله که تعریض و آسفالت آن به اتمام رسیده است، ارزش افزوه خوبی برای پروژه های مذکور بوجود آمده است.

همچنین با مذاکره با مسئولین و کارشناسان اداره ثبت و جهاد کشاورزی شرایط اخذ سند رسمی برای قطعه سوم شهرک لاله (فرعی 13) در صورت تقاضای تمام مالکین با اعطای وکالت برای پیگیری امور اداری و پرداخت هزینه های مربوطه مطابق قراردادهای فروش فراهم است.

عزیزی در ادامه افزود : تعاونی قریب به 15 سال مدیریت مجموعه لاله را برعهده داشته و بیش از دو سوم مالکین بصورت منظم نسبت به پرداخت هزینه شارژ شهرک مربوط به حقوق نگهبان و خدمات اقدام می کنند که جای تقدیر دارد، تعدادی نیز بصورت ناقص هزینه های مربوطه را پرداخت کرده اند ولی متاسفانه چند نفر از اشخاص بده کار از جمله اقای شیردل، جعفری، سزاوار و خانم ثابت کار، حسین زاده، مهناز کریمی و ... با تماس های توهین آمیز و راه اندازی گروه و پخش شایعات در مورد مسئولین تعاونی سایر مالکین را از همکاری با تعاونی منع کرده و برخلاف منافع شهرک و دیگر مالکین اقداماتی را انجام می دهند که موارد به اداره حقوقی بابت اقدامات قانونی محول شده است.

همچنین در جلسه ای که امروز در دادگستری برگزار شد طی مذاکره با کارشناس پرونده اقای مشتاق پیرو محکومیت قطعی کیفری نامبرده تقاضا شد اجرای حکم در خصوص وی تسریع گردد.


عزیزی گفت : تعاونی در حال طی مراحل ثبت انحلال و انتقال به اداره تسویه است که حکم اخیر دیوان عدالت اداری نیز تقاضای تعاونی را تایید و اداره تعاون را ملزم به آن کرده است لذا با توجه به بازدیدی که از شهرک بعمل آمد و گزارش های تصویری که اخذ شده تمام متقاضیان اخذ سند، جانمایی و قطعه بندی فقط تا پایان سال جاری مهلت دارند تقاضای مکتوب خود را به تعاونی ارائه دهند و طی سال آتی امور مدیریت کلیه شهرک ها بصورت قانونی از تعاونی به شرکت هایی که سهامداران و مدیران آن منحصراً مالکین پروژها هستند واگذار می گردد و ادامه امور اجرایی با مصوبات هیات مدیره شرکت های مذکور است.

آقای محمدی نیز اعلام کردند گزارشات مالی و اجرایی تعاونی بصورت مفصل برای سهامداران تعاونی در مجمع عمومی ارائه شده و گزارشات مالی هر پروژه نیز برای مالکین تا پایان اردیبهشت ماه 1402 تهیه و ارائه می گردد.

گزارشات مربوط به پروژه های ماهان، چناران 1 و2 و پروژه های فردیس در سایت های مربوط به هر پروژه ارائه شده است.