مجتمع اقامتی فراغتی پرستاران : لاله کلاردشت

کلارشت، بهشت زیبای ایران زمین

مجتمع اقامتی فراغتی پرستاران : لاله کلاردشت

کلارشت، بهشت زیبای ایران زمین

مجتمع اقامتی فراغتی پرستاران : لاله کلاردشت

مجتمع توریستی تفریحی لاله در سال 1386 به همت تعاونی مسکن علوم پزشکی سینا با مساحتی قریب به 4.5 هکتار در محله ای بسیار مصفا و و زیبا در کنار چشمه آب و رودخانه در شهر کلاردشت، والت، بعداز امامزده سه تن، جنب رودخانه، در جهت تامین نیازهای اعضای تعاونی با سرمایه گذاری گروه تجاری و سرمایه گذاری البرز تهیه گردیده و هیئت مدیره منتخب مفتخر است که طی سنوات گذشته با تلاش مستمر و موثر در جهت ارائه مدیریتی مناسب بر فعالیت های شهرک ، شناسنامه ای موجه برای این پروژه تهیه و آنرا در زمره یکی از مجموعه های اقامتی فراغتی شهرستان کلاردشت قرار دهد.

شماره حساب جهت واریز شارژ شهرک :
1- بانک ملت حساب 62696359 جمعیت اسلامی پرستاران : شماره کارت : 6104337767512294
2- بانک تجارت 5859837000078648 شرکت مالی و حسابرسی یکتا محاسب
شماره پیام رسان بله برای اعلام واریزی: 09381790549

تلفن : 66912560 021
فکس : 66905331 021

آدرس پستی : تهران صندوق پستی 167-14195

21 فروردین ماه سال جاری ، نشست هیات مدیره با حضوری تعدادی از مالکین برای بررسی امور شهرک پرستاران لاله برگزار شد.

در این جلسه ابتدا گزارش امور مالی شهرک توسط نماینده شرکت مدیریت مالی یکتا محاسب ارائه گردید که به تصویب و تایید هیات مدیره و بازرسان رسید. خلاصه گزارش بصورت تراز مالی سال 1402 متعاقباً تهیه و جهت اطلاع کلیه مالکین محترم منتشر می گردد.

 همچنین گزارش امور اجرایی شهرک نیز توسط مدیر اجرایی ارائه شد. در این جلسه پیشنهاد مربوط به آقای مهندس شکاری یکی از مالکین، در خصوص قبول انجام امور جانمایی، دیوار کشی و تحویل تمام قطعات متقاضان در شهرک بررسی و اجرای عملیات مشتمل بر اخذ تقاضای مکتوب از مالک، جانمایی چهارگوشه قطعه با دوربین و بصورت دقیق، دیوار کشی دور قطعه بصورت یک ردیف بلوک سیمانی به فاصله 70سانت تصویب گردید. باتوجه به هزینه های سال گذشته این خدمات و لحاظ تخفیف گروهی حداکثر مبلغ دریافتی برای هر قطعه معادل 6 میلیون تومان و مدت اجرا تا پایان خردادماه 1403 تعیین گردید. موارد از طریق مناسب به مالکین اطلاع رسانی گردد.

در خصوص پل احداثی در ضلع شمالی ملک (روی رودخانه) و تسطیح جاده که هزینه های آن توسط همسایه غربی آقای فرامرزی مالک هتل و دریاچه مصنوعی در حال احداث پرداخت شده  و مطالبه سهم الشرکه شهرک پرستاران لاله نیز توضیحاتی ارائه شد.

مدیر دفتر حقوقی البرز نیز گزارشی از روند امور حقوقی شهرک ارائه کرد. در این خصوص نتیجه مذاکره با مسئولین شهری برای اخذ سند کسانی که تاکنون موفق به اخذ سند نشده اند اعلام گردید. همچنین گزارشی از پرونده مطالبه خسارات علیه یوسفی نیا و مشتاق، پرونده مربوط به ایراد مزاحمت غلامعلی احمدی، پرونده سرقت کابل برق حسن زئی، پرونده بدهی شارژ و خدمات عمومی زهرا حسین زاده و پرونده مطالباتی گروه او در شعبه اول حقوقی کلاردشت ارائه شد. در این خصوص مالکین قطعات واقع در پلاک 5 و 20 فرعی از 15 اصلی می توانند پس از اخذ گواهی تسویه حساب از حسابداری، با تکمیل فرم تقاضای اخذ سند و اعطای وکالت خرید و ارائه فتوکپی برابر اصل مبایعه نامه، کارت ملی و شناسنامه نسبت به طی مراحل قانونی، پرداخت هزینه های مربوط و اخذ سند توسط وکیل تعاونی اقدام نمایند. مالکین پلاک 13 فرعی نیز با اعطای وکالت بصورت کلی و ارائه مدارک فوق می توانند در خصوص اخذ سند اقدام نمایند.

صورتجلسات تاسیس شرکت سهامی مدیریت شهرک پرستاران لاله نیز توسط موسسین به امضاء رسیده و تحویل وکیل شرکت جهت ثبت در اداره ثبت شرکت ها گردید.

همچنین قراردادهای مربوط به مدیریت امور مالی، اجرایی، حقوقی، ساختمان نگهبانی نیز بررسی گردیده و در خصوص شارژ ثابت شهرک برای هر قطعه بر اساس میزان افزایش تورم و حقوق و دستمزد و هزینه های سال قبل، میزان شارژ ثابت ماهیانه به ازای هر قطعه معادل 350 هزار تومان تعیین گردید که به شماره حساب های اعلامی در سایت قابل پرداخت است.

صندوق پست الکترونیکی irnurse.ir@gmail.com برای پاسخ به سوالات حقوقی مالکین و ارتباط با هیات مدیره، شماره تلفن های 1-66912560  و پیام رسان بله به شماره 09381790549 جهت اعلام قبوض پرداختی و امور مالی درنظر گرفته شده اند.