مجتمع اقامتی فراغتی پرستاران : لاله کلاردشت

کلارشت، بهشت زیبای ایران زمین

مجتمع اقامتی فراغتی پرستاران : لاله کلاردشت

کلارشت، بهشت زیبای ایران زمین

مجتمع اقامتی فراغتی پرستاران : لاله کلاردشت

مجتمع توریستی تفریحی لاله در سال 1386 به همت تعاونی مسکن علوم پزشکی سینا با مساحتی قریب به 4.5 هکتار در محله ای بسیار مصفا و و زیبا در کنار چشمه آب و رودخانه در شهر کلاردشت، والت، بعداز امامزده سه تن، جنب رودخانه، در جهت تامین نیازهای اعضای تعاونی با سرمایه گذاری گروه تجاری و سرمایه گذاری البرز تهیه گردیده و هیئت مدیره منتخب مفتخر است که طی سنوات گذشته با تلاش مستمر و موثر در جهت ارائه مدیریتی مناسب بر فعالیت های شهرک ، شناسنامه ای موجه برای این پروژه تهیه و آنرا در زمره یکی از مجموعه های اقامتی فراغتی شهرستان کلاردشت قرار دهد.

شماره حساب جهت واریز شارژ شهرک :
1- بانک ملت حساب 62696359 جمعیت اسلامی پرستاران : شماره کارت : 6104337767512294
2- بانک تجارت 5859837000078648 شرکت مالی و حسابرسی یکتا محاسب
شماره پیام رسان بله برای اعلام واریزی: 09381790549

تلفن : 66912560 021
فکس : 66905331 021

آدرس پستی : تهران صندوق پستی 167-14195

مجتمع توریستی تفریحی لاله در سال 1386 به همت تعاونی مسکن علوم پزشکی سینا با مساحتی قریب به 4.5 هکتار در محله ای بسیار مصفا و و زیبا در کنار چشمه آب و رودخانه در شهر کلاردشت، والت، بعداز امامزده سه تن، خیابان سپیداربن، بوستان سه، انتهای خیابان پرستاران، در جهت تامین نیازهای اعضای تعاونی با سرمایه گذاری گروه تجاری و سرمایه گذاری البرز تهیه گردیده و هیئت مدیره منتخب مفتخر است که طی سنوات گذشته با تلاش مستمر و موثر در جهت ارائه مدیریتی مناسب بر فعالیت های شهرک ، شناسنامه ای موجه برای این پروژه تهیه و آنرا در زمره یکی از مجموعه های اقامتی فراغتی شهرستان کلاردشت قرار دهد.

زمین و مکان سایت:

از مهمترین مباحث تیم تحقیقاتی انتخاب زمین مناسب در منطقه کلاردشت بوده که زمان بسیار و مسافرت های متعدد گروه را به خود اختصاص داد.

در بررسی مقدماتی این نکته جلب توجه می نمود که در مناطق بومی نشین تمامی اراضی اعم از مسکونی و کشاورزی دارای سند مالکیت ثبتی محضرینمی باشند.این مورد بالاخص در منطقه ای همانند کلاردشت که در سالهای گذشته با رشد چند صد درصدی بهای زمین مورد توجه مردم برای خرید ملک و ساخت ویلا واقع شده بسیار با اهمیت است و در صورت عدم دقت و توجه کافی متقاضیان در دام سودجویان و کلاه برداران خواهند افتاد.

بدین سبب کشف و انتخاب زمینی که از جمیع لحاظ مناسب بوده و از نظر دید به مناظر طبیعی ،شیب و وسعت کافی ،  بستر مطمئن ، قیمت مناسب و امکانات آب و برق و تلفن  و سایر موارد شهر سازی و معماری مطلوب باشد زمان بسیاری را از گروه تحقیقاتی گرفت و در نهایت به انتخاب سایتی مناسب منجر گردید.

لازم به ذکر است نقشه طرح هادی شهر با عکس برداری و فیلم برداری هوایی و همراه با تصاویر جاذبه های طبیعی کلاردشت با ذکر مشخصات قطعه زمین مربوط در یک نسخه لوح فشرده به همکاران ارائه می گردد.

مباحث شهرسازی و معماری :

به استناد ماده 23 قانون برنامه و بودجه ، آئین نامه استانداردهای  اجرایی طرح های عمرانی و در چهار چوب ضوابط فنی  و اجرایی مصوبه شماره 24525/ت /14898 ه مورخ 4/4/1375 هیات وزیران ، پروژه مجتمع توریستی  تفریحی پرستاران در ردیف گروه دوم پروژه های ساختمانی از پیوست بخشنامه شماره 3191-54-15354-1 قرار گرفته است و کلیه مباحث مربوط در معماری و طراحی سازه با توجه به قوانین و استاندارهای  مورد نظر در این سازه انجام پذیرد .

طراحی واحدهای مسکونی ، فضای مکمل و تفریحی و محوطه سازی با توجه به بررسی مقدماتی در منطقه ، رایزنی ها و مذاکرات انجام شده با مسئولین شهری کلاردشت از جمله فرمانداری ، شهرداری و شورای شهر بر اساس معیارهای قانونمندی صورت می گیرد که علاوه بر رعایت ضوابط شهر سازی و معماری ، پروژه را از نظر اقتصادی و سرمایه گذاری دارای پتانسیل های بلقوه ای نماید.

پتانسیل های اقتصادی منطقه وپروژه :

منطقه کلاردشت در سالهای اخیر مورد توجه بسیاری از شرکت ها و سازمانها ی دولتی و خصوصی بوده و اکثر ارگانها نسبت به خرید و قطع بندی املاک جهت پرسنل و تعاونی ها اقدام کرده و بعضاً عملیات اجرایی ساخت را آغازه نموده اند .

موقعیت خاص منطقه باعث شده بهای زمین در طی چند سال گذشته افزایش یافته و کلاردشت دارای پتانسیل های ویژه اقتصادی گردد .

احداث بزرگراه تهران شمال نیز تاثیر به سزایی در محبوبیت این منطقه ییلاقی داشته و با گذر از 25 کیلومتری کلاردشت فاصله آن تا شهرهای منطقه شمال و پایتخت بسیار کوتاه   می گردد.

مجتمع مسکونی تفریحی پرستاران علاوه به بهره مندی از  پتانسیل های ویژه اقتصادی منطقه از بسیاری جهات مکانی مناسب برای سرمایه گذاری نیز خواهد بود.

ضمناًدر ساخت مجتمع امنیت  واحدها که در سازه های ویلایی عمده ترین مشکل دوست داران طبیعت و ییلاق نشینی  است کاملاً لحاظ گردیه و حفظ می گردد.

مشاورین ،طراحان و سایر عوامل اجرایی:

انتخاب گروه های کاری توانمند ، اصلح و سالم در راهبرد یک پروژه موفق از عوامل بسیار اساسی کار محسوب می شوند.تیم تحقیقاتی با انجام بررسی های میدانی و استعلامات قانونی و رایزنیهای لازم برای تشکیل یک تیم موفق اجرایی نهایت دقت و حوصله را به خرج داد و نهایتا تیم مدیریت پروژه انتخاب گردیدند که هر یک به سهم خود در مراحلی از پروژه فعالیت مربوط را ارائه خواهند کرد.