مجتمع اقامتی فراغتی پرستاران : لاله کلاردشت

کلارشت، بهشت زیبای ایران زمین

مجتمع اقامتی فراغتی پرستاران : لاله کلاردشت

کلارشت، بهشت زیبای ایران زمین

مجتمع اقامتی فراغتی پرستاران : لاله کلاردشت

مجتمع توریستی تفریحی لاله در سال 1386 به همت تعاونی مسکن علوم پزشکی سینا با مساحتی قریب به 4.5 هکتار در محله ای بسیار مصفا و و زیبا در کنار چشمه آب و رودخانه در شهر کلاردشت، والت، بعداز امامزده سه تن، جنب رودخانه، در جهت تامین نیازهای اعضای تعاونی با سرمایه گذاری گروه تجاری و سرمایه گذاری البرز تهیه گردیده و هیئت مدیره منتخب مفتخر است که طی سنوات گذشته با تلاش مستمر و موثر در جهت ارائه مدیریتی مناسب بر فعالیت های شهرک ، شناسنامه ای موجه برای این پروژه تهیه و آنرا در زمره یکی از مجموعه های اقامتی فراغتی شهرستان کلاردشت قرار دهد.

شماره حساب جهت واریز شارژ شهرک :
1- بانک ملت حساب 62696359 جمعیت اسلامی پرستاران : شماره کارت : 6104337767512294
2- بانک تجارت 5859837000078648 شرکت مالی و حسابرسی یکتا محاسب
شماره پیام رسان بله برای اعلام واریزی: 09381790549

تلفن : 66912560 021
فکس : 66905331 021

آدرس پستی : تهران صندوق پستی 167-14195

اخیراً افرادی با معرفی خود بعنوان نمانیده و هیات مدیره و امثالهم در فضای مجازی و تشکیل گروه و کانال با توسل به اعمال متقلبانه خود را بجای مدیران قانونی شهرک ها جا زده و در ابتدا با ایجاد هیاهو و سیاهنمایی و طرح یکسری مشکلات در دل مالکین ایجاد رعب و وحشت می نمایند ، سپس خود را افرادی خیرخواه معرفی می نمایند که به قصد حل مشکلات و در راه رضای خدا آمده اند و پس از جلب اطمینان مالکین و اعضای گروه نسبت به آخذ امضاء و مطالبه وجه و اخذ وکالت و سوء استفاده از آن اقدام می نمایند.

نمونه این اتفاقات سابقاً در پروژه هایی همانند شهرک لیلیوم و فاراب دیده شده و خسارات هنگفتی به مالکین و شهرک ها وارد شده است. در سال 1391 نیز در شهرک لاله تعدادی فریب خورده با هدایت فردی به نام شیردل اقدام به راه اندازی چنین گروه هایی کردند که با طرح دعاوی به موقع و صدور احکام محکومیت ایشان جلوی فتنه گرفته شد. اخیراً نیز از ادارات شهرستان کلاردشت و اداره تعاون استان تهران اخباری رسیده که برخی با معرفی خود بعنوان هیات مدیره و نماینده مراجعه و تقاضایی طرح نموده و شکایاتی ثبت کرده اند و با تماس با سایر مالکین و تشکیل گروه در فضای مجازی و نشر اکاذیب به قصد تشویش اذهان عمومی اقدامات مخربی را علیه سایر مالکین به راه انداخته اند که باتوجه به سوابق برخی از این اشخاص و اطلاعات واصله شناسایی و دعاوی کیفری و حقوقی در مورد این افراد سودجو طرح و در حال پیگیری است.

لذا اکیداً به اعضای محترم شهرک توصیه می گردد با درایت و مداقه در اظهارات بی پایه و اساس اینگونه افراد در دام آنها گرفتار نشده و هیچ وجهی یا وکالت و امضایی که بعداً علیه خود آنها قابل استفاده خواهد بود ارائه نکنند و هرگونه تماس یا پیامک های مشکوک را به اطلاع واحد حقوقی تعاونی مسکن پرستاران برسانند. تنها سایت رسمی شهرک به ادرس lalekelar.blog.ir و کانال تلگرامی lalekelar @ و دفتر پیگیری به تلفن های 19-02166900518 و 61-02166912560 می باشد که از سال 1385 تاکنون مدیریت شهرک را برعهده داشته و اخبار واقعی را به اطلاع اعضا می رساند.

بدیهی است تا زمانی که شرکت تعاونی مسکن پرستاران بعنوان یک مرجع ثبت شده قانونی به بقای خود ادامه می دهد (چه بصورت دایر یا بصورت هیات تسویه) کلیه پروژه های تعاونی از جمله شهرک لاله کلاردشت با مدیریت و نظارت این شرکت اداره می شود و تعیین هیات های مدیره ثبت نشده بدون مجوز اعتبار قانونی نداشته و این هیات ها امکان اخذ شناسه ملی و حساب بانکی و گرفتن وکیل و ... را ندارند.

تعاونی پرستاران نیز چندین سال است از طریق آگهی های منتشره در سایت از داوطلبین هیات مدیره و موسس بعدی برای واگذاری اختیارات خود در این شهرک دعوت کرده است که از طریق تکمیل فرم تقاضا موراد را به اطلاع برسانند که با رسیدن تعداد متقاضیان به حداقل مورد نیاز امور تاسیس شرکت سهامی مدیریت شهرک پرستاران لاله صورت خواهد گرفت و تعاونی کلیه اختیارات خود در این شهرک را بصورت رسمی و محضری به هیات مدیره شرکت منتقل می نماید.