مجتمع اقامتی فراغتی پرستاران : لاله کلاردشت

کلارشت، بهشت زیبای ایران زمین

مجتمع اقامتی فراغتی پرستاران : لاله کلاردشت

کلارشت، بهشت زیبای ایران زمین

مجتمع اقامتی فراغتی پرستاران : لاله کلاردشت

مجتمع توریستی تفریحی لاله در سال 1386 به همت تعاونی مسکن علوم پزشکی سینا با مساحتی قریب به 4.5 هکتار در محله ای بسیار مصفا و و زیبا در کنار چشمه آب و رودخانه در شهر کلاردشت، والت، بعداز امامزده سه تن، جنب رودخانه، در جهت تامین نیازهای اعضای تعاونی با سرمایه گذاری گروه تجاری و سرمایه گذاری البرز تهیه گردیده و هیئت مدیره منتخب مفتخر است که طی سنوات گذشته با تلاش مستمر و موثر در جهت ارائه مدیریتی مناسب بر فعالیت های شهرک ، شناسنامه ای موجه برای این پروژه تهیه و آنرا در زمره یکی از مجموعه های اقامتی فراغتی شهرستان کلاردشت قرار دهد.

شماره حساب جهت واریز شارژ شهرک :
1- بانک ملت حساب 62696359 جمعیت اسلامی پرستاران : شماره کارت : 6104337767512294
2- بانک تجارت 5859837000078648 شرکت مالی و حسابرسی یکتا محاسب
شماره پیام رسان بله برای اعلام واریزی: 09381790549

تلفن : 66912560 021
فکس : 66905331 021

آدرس پستی : تهران صندوق پستی 167-14195

سه شنبه دوم خرداد 1402 جلسه هیات مدیره شهرک لاله کلاردشت با حضور جمعی از مالکین برگزار گردید. در این جلسه گزارش امور اجرایی شهرک توسط مدیر اجرایی ارائه گردیده و باتوجه به ابلاغ برنامه سال 1402 راه کارهای اجرایی پیشنهاد و تصویب گردید. همچنین گزارش مالی شهرک توسط شرکت حسابرسی یکتا محاسب ارائه گردیده و پس از بررسی مستندات تصویب گردیده که خلاصه آن ذیلا به اطلاع مالکین محترم می رسد. همچنین گزارش اقدامات حقوقی توسط وکلای دفتر حقوقی البرز نیز ارائه گردید و با توجه به ارسال اظهارنامه برای تعدادی از اشخاص بدهکار، مقرر شده در اسرع وقت اظهارنامه های افراد باقیمانده نیز ارسال گردد. باتوجه به حضور نماینده شرکت وصول مطالبات بانک ملت در این جلسه مقرر شد قراردادی بابت وصول مطالبات اشخاص بدهکار با شرکت مذکور تنظیم و موارد به آن شرکت محول گردد. همچنین دادنامه رد مجدد دعوی واهی رضا شیردل از سوی شعبه اول حقوقی کلاردشت ارائه شده و نظر به محکومیت سابق وی به 74 ضربه شلاق تعلیقی به جهت افترا و 74 ضربه بابت توهین به مسئولین تعاونی پرستاران و باتوجه به طرح شکوائیه واهی مشابه از سوی خانم آذرین در اداره تعاون و مراجعه مکرر چند نفر اشخاص معلوم الحال به اداره مذکور و ایراد اکاذیب به قصد تشویش اذهان عمومی و ایراد افترا، واحد حقوقی شکایات لازم علیه این اشخاص را که طی سنوات گذشته به جای پرداخت بدهی خود فقط در جهت تخریب امور شهرک قدم برداشته و خسارات کلان مادی و معنوی به سایرین وارد کرده اند تحت پیگرد قضایی قرار دهد.

باتوجه به تصویب نقشه اجرایی فاز اول برق شهرک از سوی اداره برق(مشتمل بر سه تیر برق و کابل های خودنگه دار و تجهیزات مربوطه) پس از پرداخت بپیش پرداخت عملیات اجرایی توسط پیمانکار آغاز می گردد.

همچنین در این جلسه هزینه هر نوبت درج آگهی فروش در سایت شهرک با اعتبار یکماه مبلغ 100هزار تومان تعیین شد. همچنین امور ثبت شرکت مدیریت شهرک پرستاران لاله کلاردشت نیز با تعیین مبلغ ارزش اسمی سرمایه اولیه و سهامداران باتوجه به ارائه مشاوره امور ثبتی به اداره حقوقی محول گردید که تا پایان سال جاری کل امور مدیریت شهرک به شرکت مذکور واگذار گردیده و با برگزاری مجامع عمومی سالیانه نسبت به تعیین هیات مدیره و مدیران اجرایی و اداره امور اقدام نماید.

ضمناً بر اساس میزان افزایش نرخ کالا و خدمات (تورم) و حقوق و دستمزد اعلامی وزارت کار، میزان شارژ ثابت ماهیانه به ازای هر قطعه معادل 250 هزار تومان تعیین شده تصویب گردید که بصورت یک نوبت در سال (3 میلیون تومان) قابل پرداخت است .

خلاصه بیلان مالی سال 1401 به شرح ذیل می باشد :

از تعداد 87 نفر مالکین ، تعداد 9 نفر بصورت کامل تا پایان سال 1401 تسویه کرده و تعداد 21 نفر نیز فقط سال 1401 را پرداخت نکرده اند که برای ایشان پیامک اخطار بدهی ارسال شده است. تعداد 57 نفر بدهی بیش از یکسال دارند که برای برخی اظهارنامه ارسال و برای سایرین نیز متعاقبا ارسال می گردد که علاوه بر بدهی و جریمه موظف به پرداخت هزینه های رسیدگی و حق الوکاله نیز هستند.

جمع مبالغ وصولی در سال گذشته 207750000 ریال و کسری بودجه سال 1401 معادل 1521450000 ریال می باشد که از طریق استقراض از صندوق پرستاری تامین شده است.