مجتمع اقامتی فراغتی پرستاران : لاله کلاردشت

کلارشت، بهشت زیبای ایران زمین

مجتمع اقامتی فراغتی پرستاران : لاله کلاردشت

کلارشت، بهشت زیبای ایران زمین

مجتمع اقامتی فراغتی پرستاران : لاله کلاردشت

مجتمع توریستی تفریحی لاله در سال 1386 به همت تعاونی مسکن علوم پزشکی سینا با مساحتی قریب به 4.5 هکتار در محله ای بسیار مصفا و و زیبا در کنار چشمه آب و رودخانه در شهر کلاردشت، والت، بعداز امامزده سه تن، جنب رودخانه، در جهت تامین نیازهای اعضای تعاونی با سرمایه گذاری گروه تجاری و سرمایه گذاری البرز تهیه گردیده و هیئت مدیره منتخب مفتخر است که طی سنوات گذشته با تلاش مستمر و موثر در جهت ارائه مدیریتی مناسب بر فعالیت های شهرک ، شناسنامه ای موجه برای این پروژه تهیه و آنرا در زمره یکی از مجموعه های اقامتی فراغتی شهرستان کلاردشت قرار دهد.

شماره حساب جهت واریز شارژ شهرک :
1- بانک ملت حساب 62696359 جمعیت اسلامی پرستاران : شماره کارت : 6104337767512294
2- بانک تجارت 5859837000078648 شرکت مالی و حسابرسی یکتا محاسب
شماره پیام رسان بله برای اعلام واریزی: 09381790549

تلفن : 66912560 021
فکس : 66905331 021

آدرس پستی : تهران صندوق پستی 167-14195

به نام خدا

« اساسنامه شهرک پرستاران لاله کلاردشت »

با استعانت از الطاف خداوند ، پیرو مجمع عمومی مالکین شهرک پرستاران لاله کلاردشت به آدرس محله والت، خ کلار، انتهای کوچه پرستاران و انتخاب اعضای هیئت منتخب مالکین شهرک، مطابق موارد مصوب در مجمع، هیئت مدیره در جلسات خود اساسنامه فعالیت را به شرح ذیل تدوین و تصویب نموده و به اطلاع کلیه مالکین می رساند :

الف : هیئت منتخب و نحوه فعالیت

1- اعضای هیئت منتخب شهرک متشکل از 3 نفر عضو اصلی و 2 نفر عضو علی البدل می باشد که از طریق برگزاری مجمع عمومی مالکین (بصورت حضوری و یا غیر حضوری) انتخاب می شوند و حداقل 1 نفر از اعضای هیئت مدیره تعاونی مسکن پرستاران سینا تا زمان تکمیل امور اخذ اسناد ثبتی و امور مربوط به جواز و اتمام ساخت و ساز عضو ثابت هیئت مدیره می باشد.

2- مجمع عمومی مجدد با درخواست حداقل نیمی از مالکین یا مصوبه هیئت منتخب برگزار گردیده و با حضور نصف به علاوه یک اعضاء رسمیت می‌یابد. مسئولیت برگزاری مجمع عمومی و دعوت از مالکین و نیز بررسی احراز صلاحیت داوطلبین عضویت در هیئت منتخب جدید برعهده هیئت قبل بوده و موظف به رعایت تشریفات اداری و قانونی لازم در خصوص مجامع عمومی می باشد. داوطلبین عضویت در هیئت منتخب می‌بایست ساکن شهر تهران، بدون سوء سابقه کیفری، عضو معتبر جمعیت اسلامی پرستاران ایران و مالک حداقل یک قطعه به نام خود در شهرک باشند و تعهد نمایند بصورت منظم و مرتب در جلسات هیئت مدیره شرکت نمایند.

3-اعضای هیئت منتخب توسط مجمع عمومی حضوری با رای گیری مستقیم و یا مجمع غیرحضوری با فرمهای نظرسنجی مکتوب انتخاب شده و تا دوره انتخابات بعدی مسئول رسیدگی به امور شهرک می باشند مگر اینکه بیش از نیمی از اعضای هیئت منتخب استعفاء دهند که در اینصورت اعضای باقیمانده موظف به برگزاری مجمع عمومی فوق العاده و تعیین هیئت مدیره جدید از بین داوطلبان واجد شرایط هستند و تا زمان برگزاری انتخابات یک نفر را بعنوان مدیر امور اجرایی شهرک انتخاب می نمایند.

4- اعضای هیئت منتخب موظف به برگزاری جلسات منظم و مرتب و رسیدگی به امور شهرک در خصوص امور مالی، امور اجرایی، اخذ اسناد ثبتی، اخذ مجوز ها، خرید و فروش قطعات، استقرار نگهبانی و سرایداری و سایر موارد مربوط به شهرک می باشد.

5- وصول درآمد شهرک از طریق افتتاح یک شماره حساب در یکی از بانک های داخل کشور صورت پذیرفته و تا آن زمان از شماره حساب هایی که به تایید هیات مدیره می رسد استفاده می شود.

6- حضور اعضای هیئت منتخب بصورت داوطلبانه می‌باشد، و حقوق و دستمزد ایشان به ازای هر ساعت حضور در جلسه در هر سال تعیین و باتوجه به نرخ تورم افزایش می یابد.

7- هیات منتخب می‌تواند در جهت تسریع در پیشرفت امور نسبت به انتخاب مدیر اجرایی و عقد قرارداد با رعایت قانون کار و دیگر قوانین اقدام نماید

8- هیات منتخب برنامه اجرایی شهرک را بصورت سالیانه تدوین و ابلاغ می نماید.

ب : امور اجرایی:

هیئت مدیره شهرک مسئول پیگیری امور اجرایی شهرک به شرح ذیل می باشد :

1-      تکمیل و به سازی قطعه بندی قطعات و پلاک گذاری آنها به صورت متحدالشکل

2-      پیگیری مصوبات طرح های توجیهی و امکان سنجی از شهرداری و بخشداری در خصوص کاربری و احداث بنای تیپ

3-      تسطیح خیابان و کوچه ها و شن ریزی

4-      استقرار نگهبان و سرایدار جهت باغبانی و آبیاری و حرس و حفظ و نگهداری اشجار داخل شهرک و اجازه ورود و استفاده از شهرک فقط به مالکین و ممانعت از ورود افراد غیر

5-      پیگیری امور اداری و قانونی مربوط به شهرک شخصا یا از طریق اشخاص ثالث و وکلا به نمایندگی از کلیه مالکین با همکاری تعاونی مسکن پرستاران سینا و طرح پیگیری دعاوی حقوقی و کیفری لازم در خصوص امور شهرک. هیئت منتخب اختیار لازم جهت برقراری نظم و امنیت در شهرک را داشته و مجاز به برخورد قانونی با کسانی است که نسبت به حقوق دیگران متعرض و یا قوانین شهرک را رعایت نمی کنند.

6-      هیئت منتخب با هماهنگی تعاونی نسبت به معرفی مالکین به نگهبانی شهرک اقدام می نماید و ورود اشخاص ثالث به شهرک تا زمان احداث ساختمان و واگذاری حق انتفاع از سوی مالک به سایرین، ممنوع است.

7-      پیگیری مراحل اخذ جواز برای متقاضیان و انتخاب پیمانکار اصلح برای امور اجرایی و نظارت بر کار ایشان

ج : درآمد و هزینه

1-      درآمد شهرک جهت هزینه‌های آن از طریق سهم الشرکه مربوط به هر قطعه که بر اساس متراژ آن محاسبه و از سوی مالکین پرداخت می‌گردد تامین می شود. هیئت منتخب می تواند عندالاقتضاء نسبت به تامین کسری مبالغ مورد نیاز از طریق اخذ وام یا مبالغ قرض الحسنه یا درآمد‌زایی در محل شهرک اقدام نموده سپس مبالغ مربوطه را برای وصول به اطلاع مالکین برساند.

2-      مبلغ شارژ ثابت در ابتدای هر سال بابت پرداخت حقوق و نگهبانی و خدمات بصورت ماهیانه برای هر قطعه توسط هیئت منتخب تعیین و به مالکین ابلاغ می گردد. این مبلغ برای هر سال جمعا در یک نوبت تا 6 ماه ابتدایی سال قابل دریافت است.

3-      مبلغ مربوط به هزینه های اجرایی در غالب خدمات عمومی از طریق استعلام از پیمانکاران برآورد و کتبا به اطلاع مالکین می‌رسد تا پس از پرداخت نسبت به انجام آن اقدام گردد. کسری پرداختی مالکینی که هزینه خود را در موعد مقرر واریز نکنند جهت جلوگیری از تضرر سایرین از طریق اخذ وام تامین و جریمه تاخیر به ماخذ ماهیانه سه درصد و هرگونه کارمزد و هزینه های مربوط بر عهده کسانی است که نسبت به واریز به موقع سهم الشرکه خود اقدام نکرده‌اند. هیئت منتخب می تواند از ورود اشخاص بدهکار به شهرک جلوگیری کرده و عنداللزوم اقدام قانونی جهت دریافت مطالبات بعمل آورد. به هرحال هیئت منتخب موظف است امور شهرک را بدون وقفه و تعطیلی به انجام رسانده و مجاز نیست به جهت عدم پرداخت هزینه از سوی برخی مالکین دستمزد نگهبان یا سرایدار را پرداخت نکند.

4-      با توجه به اینکه مالکین شهرک همگی اعضای جمعیت اسلامی پرستاران ایران می باشند، هرگونه فروش املاک به اشخاص ثالث منحصرا به کادر بهداشت و درمان می باشد. هرگونه خرید و فروش قطعات می بایست در دفتر شهرک و هیئت منتخب ثبت و مالک جدید از سوی مالک قبلی به هیئت مدیره معرفی گردیده و هزینه‌های شارژ و خدمات عمومی و جریمه احتمالی تاخیر تا زمان نقل و انتقال تسویه گردد.

5-      هزینه‌های شهرک مشتمل بر موارد ذیل می باشد:

5-1 : هزینه نگهبانی (نگهبانی و سرایداری و باغبانی و تجهیزات و لوازم مورد نیاز و اجاره محل اسکان)

5-2 : هزینه نماینده هئیت منتخب یا وکیل در شهرستان کلاردشت جهت پیگیری امور اجرایی و اداری

5-3 : هزینه بازدید ماهیانه یکی از اعضای هیئت منتخب از پیشرفت امور اجرایی و اداری پروژه با تهیه گزارش

5-4 : هزینه برگزاری جلسات هیئت منتخب شامل مکان، پذیرایی، نقلیه، ملزومات اداری ، پست و ... و حق الزحمه حضور در جلسات

5-5 : هزینه دبیرخانه هیئت منتخب جهت انجام مکاتبات و مراسلات و تماس با مالکین و پاسخگویی به ایشان و پیگیری امور و اخذ هزینه شارژ و ثبت نقل و انتقالات و ... و نیز هزینه برگزاری مجامع عمومی

5-6 : هزینه خدمات حسابداری به شرکت های طرف قرارداد و هزینه های قانونی و وکالت و امور اداری مربوط به شهرک

5-7 : هزینه امور اجرایی خدمات عمومی شهرک و دستمزد مدیر اجرایی به شرح مفاد فوق

 

این اساسنامه در مهر ماه 1386 تهیه و در مجمع عمومی به تصویب اعضای هیئت منتخب و مالکین شهرک لاله کلاردشت رسید و هرگونه تغییر و حذف و اضافه در آن منوط به پیشنهاد کتبی حداقل نیمی از اعضای هیئت منتخب و تصویب در جلسه هیات و سپس تصویب تغییرات در جلسه مجمع عمومی آتی می‌باشد.

اعضای هیئت منتخب مالکین شهرک لاله کلاردشت